Omnibus Simulator 2.1
Zvanični patch pod brojem 2.1 je izašao posle nešto više od dva meseca od kada je najavljen.
M&R Software se zahvaljuje svima na strpljenju, velikom broju beta testera, moderatora, programera i modelara koji su doprineli razvoju ove simulacije koja svakim danom postaje sve popularnija.
[AdSense-A]
Ovaj patch nosi veliki broj izmena i popravlja veliki broj grešaka koje su se pojavile po samom izlasku ovog drugog nastavka simulacije. Više o ovim ispravkama i novim funkcijama možete pročitati dalje u tekstu.
Nove funkcije
Sistem
- Osnovne promene u sistemu rada ove simulacije su poboljšan FPS i optimizovano otvaranje mapa čime su poboljšane perfomanse na skoro svim konfiguracijama računara.
- Logfile će sadržati veći broj informacija kako bi se brže i jednostavnije došlo do konkretnog problema i njegovog rešenja.
- Popravljeni su problemi sa memorijom, konkretno problemom „E_OUTOFMEMORY“.
- AI vozila ne prouzrokuju više “zamrzavanje” simulacije.
[AdSense-B]
AI
- Ponašanje AI vozila/pešaka je poboljšano, putnici na stajalištima će sada čekati i AI linije/drugih prioriteta iako je prioritet linija stavljen na minimalni.
- Rešeno je “poskakivanje” autobusa pri učitavanju novog “Tile” fajla ili pri pokretanju igre, AI autobusi se brže učitavaju.
Okruženje, Editor mape.
- Senke terena su ispravljene.
- FPS u editoru je ograničen na 30FPS kako bi ostatak resursa bio iskorišćen za druge procese u okviru editora.
- Pri FPS-u od 10, automatski će biti redukovan broj “Tile” fajlova.
Sadržaj
- Vatromet u okviru Nove godine ili drugih praznika (Spandau mapa) se sada prostire svuda, čak i izvan linije 137.
GUI
- Meni sa opcijama je izmenjen, jasniji i jednostavniji za korišćenje.
- Autosave igre je opcionalan.
Ispravke
Vozač i vozilo
- Defektne putanje su ispravljene koje su uzrokovale iznenadna stajanja/kretanja AI vozila.
AI
- Defektna ukrštanja koja su izazivala sudare sa tramvajima i vozovima su ispravljena.
- Defektna ukrštanja koja su izazivala sudare sa zglobnim autobusima su ispravljena.
- Defektna ukrštanja koja su izazivala sudare sa dabledekerima su ispravljena.
- Defektne putanje na kojima su pešaci izazivali saobraćajni zastoj su ispravljene.
- Promena traka AI vozila je sada realističnija.
Sadržaj
- Teksture starijih osoba i dece su smanjene kako bi se sačuvali resursi za bolji FPS simulacije.
GUI
- Meni igre (ALT) više ne obara FPS ukoliko je uključen.
Ostali problemi
- Problem zamrzavanja igre prilikom izveštaja je rešen.
[AdSense-C]
Modove možete preuzeti sa našeg foruma http://balkansimulacije.net/forum
Pozdrav,