RSS Feed Widget



Index boarda SIMULACIJE Autobuske simulacije Omnibus Simulator 2 U fazi izrade Ikarus-Zemun (WIP)

Ikarus-Zemun (WIP)

Zona za modele/mape u fazi izrade.
  
Post13 Dec 2018, 23:32
Ralexx Korisnikov avatar
Autor

Postovi: 489
Korisnik se zahvalio (puta): 948
Zahvalili su se korisniku (puta): 1421
Izvinjavam se, u nekoj guzvi sam, pa ne stizem da odgovorim. Hvala ti na lepim recima i ponudi za pomoc.
U vezi fototekstura enterijera, mislim da bi se bez veze mucio, jer te teksture moraju da budu jednolicne, kako bi se dobile realne senke u postupku dodavanja AO teksture. U unutrasnjosti se AO tekstura u Photoshopu spaja sa osnovnom teksturom na taj nacin, da se umnogome gubi prvobitni izgled, zbog male prozirnosti AO teksture, cime se dobijaju one karakteristicne, izrazene senke.
Kada su u pitanju spoljne teksture, tu je sasvim druga prica, jer se na osnovnu teksturu, lepi AO tekstura velike
prozirnosti, t.j. dodaju se samo blage senke, sto je i logicno za eksterijer. Zakljucak, pomoc bi mi bila potrebna oko spoljnih
tekstura -kolor sema npr GSP-BG-zuto plava sema (koju ja nisam dobro odradio) ili Sema Novi Sad i td.
Medjutim, jos uvek nisam finalizovao spoljasnjost busa i samim tim template koji je osnova za ovakav rad nije definitivan.
Kada ce to biti gotovo ne mogu da preciziram, ali ako tada budes bio raspolozen za rad, rado cu prihvatiti pomoc, za koju ti se
jos jednom zahvaljujem.
Prilazem par slika uradjenih pre rasporedjivanja sedista, a vezanih za radove na spoljnim svetlosnim grupama, kojima sam dodelio
koordinte za svetla, ali i promenljive teksture koje dodatno simuliraju paljenje i gasenje farova, migavaca, pozicije i td. Takodje sve farove sam uradio detaljno kao 3d objekte (nisam samo nalepio teksture na ravnu podlogu). Evo kako to izgleda
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika



Post23 Dec 2018, 01:58
Ralexx Korisnikov avatar
Autor

Postovi: 489
Korisnik se zahvalio (puta): 948
Zahvalili su se korisniku (puta): 1421
Rad na staklima busa je neverovatno dosadan i jednolican posao. Potrebno je uraditi posebno unutrasnja i spoljna stakla (zbog razlicitog stepena odsjaja), a svako krilo vrata i prozora koji se otvara mora imati zasebna stakla, jer su to posebni objekti koji se animiraju. Prisilio sam sebe da to sve zavrsim. Metalni okvir prozora jedini je detalj, koji ostavlja prostora za neku kreativnost. Video zapis...

Post23 Dec 2018, 19:04
Ski85 Korisnikov avatar
Registrovan korisnik

Postovi: 242
Lokacija: Łódź,Polska
Korisnik se zahvalio (puta): 1530
Zahvalili su se korisniku (puta): 86
Rale, extra posao, reci mi jel to konačan izgled spolja, jer fale krovni otvori, tzv. lufteri?
Nisam dripac ni probisvet, i ni zbog čeg' nije me stid,imam svoj mali svet i oko njega kineski zid...

Post23 Dec 2018, 21:13
Ralexx Korisnikov avatar
Autor

Postovi: 489
Korisnik se zahvalio (puta): 948
Zahvalili su se korisniku (puta): 1421
Hvala ti. Ne, izgled nikako nije konacan, nedostaje tu jos puno stvari. Krovne prozore sam vec uradio, ali ih nisam ubacio u OMSI model, jer je neophodno izvrsiti neke ispravke.
Slika
Slika

Post05 Jan 2019, 20:16
Ralexx Korisnikov avatar
Autor

Postovi: 489
Korisnik se zahvalio (puta): 948
Zahvalili su se korisniku (puta): 1421
Zavrseni su (potpuno novi) krovni prozori, lajsne spolja i unutra, veze rukohvata i plafona itd. Proces je podrazumevao isecanje otvora na krovu busa i postavljanje okvira za krovne prozore.
Slika
Slika

Slika

Slika
Slika

Slika

Izvrsio sam i animaciju siber prozora.

Na kraju, odgovarajuci na privatnu poruku koju mi je poslao Miki gig, sa molbom da mu ustupim moj 3d model rucice za prozore, isti javno objavljujem ovde. Moze se koristiti bez ogranicenja.
Molimo vas da se registrujete ili ulogujete da bi skinuli ovaj fajl.

Post11 Jan 2019, 14:09
gibanica Korisnikov avatar
Autor

Postovi: 2962
Lokacija: serbia
Korisnik se zahvalio (puta): 1083
Zahvalili su se korisniku (puta): 2732
rale jel limarija ima konacan izgled spolja, tj sta je jos ostalo od spoljasnjosti da se resi?

Post11 Jan 2019, 23:41
Ralexx Korisnikov avatar
Autor

Postovi: 489
Korisnik se zahvalio (puta): 948
Zahvalili su se korisniku (puta): 1421
Spoljni izgled nije jos konacan. Ostalo je da uradim otvore na busu - prtljaznik, prednju haubu, otvor za rezervoar (mada se
nista od toga nece otvarati), ali i ono najvaznije, da detaljno mapiram spoljasnjost prvog dela busa i prikolice (to su dva nezavisna modela), plus svako krilo vrata posebno. Kao sto se na slikama vidi, mapa je privremena- nije odradjena kako treba.
Sve ovo se odnosi na model sa dvokrilnim vratima. Ako bude verzije sa cetvorokrilnim - to podrazumeva dupli posao,
ali naravno prvo cu kompletno uraditi aktuelni model, kako bi se mogli raditi repaint-i.
Nazalost, imam toliko privatnih obaveza, da ne verujem da cu bilo sta biti u mogucnosti da zavrsim uskoro, ali spoljasnjost ce biti prvo
sto cu odraditi.
P.S. Jedan detalj koji sam uradio na brzinu pre nekoliko dana:
Slika
Slika

Post01 Feb 2019, 21:51
Ralexx Korisnikov avatar
Autor

Postovi: 489
Korisnik se zahvalio (puta): 948
Zahvalili su se korisniku (puta): 1421
Nesto sam radio prethodnih dana. Skoro kompletan rad bio je vezan za finalizovanje spoljnjeg izgleda, tako da sam dodao vecinu nedostajucih elemenata i skoro zavrsio detaljno mapiranje glavnog busa i prikolice. Medjutim...
Bolje da pocnem sa onim sto je dobro ispalo, a to je AO unutrasnjosti uradjen za kratko vreme s obzirom da su ovi elementi ranije dobro mapirani - sedista, plafon, zidovi (iznad lajsne na koju se oslanjaju sedista).
Slika
Ovde nedostaje AO tekstura na vratima.
Slika
Spoljasnjost je dobila sve lajsne, otvore za prtljaznik, natpis Ikarus, AO teksturu i mislim da leva strana izgleda dobro.
Slika
Kod prednjeg dela se vec uocava nedostatak izmedju vetrobrana i bocnog stakla, mada smatram da i ovo izgleda solidno
Slika
Na poslednjoj slici vidi se problem, zbog kojeg cu morati ceo postupak da ponovim (stavio sam je u spojler da ne bi kvarila opsti utisak)

Slika

Neophodno je da vrata postavim na svoja mesta u mapi, ali i da to sve usaglasim sa Momirovom zglobnom vezom na kojoj su (ovde se ne vidi) takodje prisutne ove crne linije od AO bake-inga. Jedini nacin da to uradim, nazalost je da kompletnu spoljasnjost busa ponovo remapiram, ali mislim da je vredno truda, jer sve mnogo bolje izgleda sa AO teksturama.

Post04 Feb 2019, 12:45
becks89 Korisnikov avatar
Registrovan korisnik

Postovi: 2121
Lokacija: Beograd
Korisnik se zahvalio (puta): 497
Zahvalili su se korisniku (puta): 1123

Enterijer sada sjajno izgleda, radujem se nastavku! :)
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Reklamiranje svih prevoznika i turističkih agencija do kraja godine na našem sajtu i facebook stranici je POTPUNO BESPLATNO!!!
Kontaktirajte na : marketing@balkantransport.net

Post14 Feb 2019, 23:23
Ralexx Korisnikov avatar
Autor

Postovi: 489
Korisnik se zahvalio (puta): 948
Zahvalili su se korisniku (puta): 1421
Hvala puno, radovi se nastavljaju. Interensantno je da brze napredujem u izradi onoga sto sam planirao da uradim kasnije, a to je unutrasnjost vozila (glavni bus), koja sada, sa jos vecim procentom AO tekstura, izgleda ovako
Slika
Slika
Dobrodosli u IK-160, karta ce naravno biti besplatna, jedino se termin polaska jos uvek ne zna... :)
Slika
Slika
Kada je spoljasnjost u pitanju mislim da je pomak evidentan kod glavnog dela busa. Odradjeno je ponovno mapiranje koje je ukljucilo i vrata i "cista" AO tekstura bez crnih lezija, ali i ukrasna plastika iznad blatobrana koju sam uradio naknadno.
Slika
Slika
Izvinjavam se zbog jedne fotografije vise od dozvoljene (shodno pravilima), bilo mi je zao da prekinem ovaj niz.
Prikolica i zglobna veza jos uvek su nedovrsene i planiram da ih "napadnem" ovih dana.

PrethodniSledeća

Povratak na U fazi izrade